Print

veelgestelde vragen


  • Kan ik een accommodatie van te voren komen bezichtigen? U kunt alleen op afspraak een accommodatie komen bezichtigen. Bij voorkeur op maandag tussen 10:00 - 15:00 of op vrijdag tussen 10:00 en 15:00. Tel: +31(0)6-12054464.
  • Kan ik een optie nemen op een accommodatie? Ja, u kunt een vrijblijvende optie nemen op een accommodatie. Een optie blijft een week staan. Een definitieve reservering of afzegging van de optie dient u uiterlijk 7 dagen na de optie datum door te geven. U kunt een optie het beste telefonisch aan ons doorgeven: +31(0)6-12054464.
  • Hoe kan ik mijn optie omzetten in een definitieve boeking? U kunt uw optie telefonisch of per e-mail omzetten in een definitieve boeking. U krijgt dan van ons een bevestiging per e-mail.
  • Kan ik mijn boeking ook telefonisch of per e-mail doorgeven? Natuurlijk. Als u telefonisch of per e-mail uw boeking doorgeeft, kunt u dat het beste doordeweeks tijdens kantooruren doen. U krijgt dan van ons de bevestiging per e-mail.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk? Of u nu online boekt, of uw boeking per e-mail of telefonisch aan ons doorgeeft, de betaling gaat in alle gevallen hetzelfde: u ontvangt van ons een e-mail met de gegevens van de reservering en een kostenoverzicht. Hierin staat wanneer u de betaling en eventueel de vervolgbetaling dient te voldoen. U wordt via een link direct geleid naar de betaalserver waar u kunt kiezen hoe u wenst te betalen. Dat kan voor nederlandse gasten via iDeal of bankoverschrijving en voor Belgische gasten via Mistercash of bankoverschrijving.
  • Hoe kan ik mijn boeking annuleren? Er zijn voorwaarden verbonden aan een annulering - lees hiervoor de annuleringsvoorwaarden in de algemene voorwaarden. link>alg. voorwaarden. U kunt uw annulering aan ons doorgeven per e-mail vakantie@laugs.com of telefonisch: +31(0)6-12054464.
  • Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten? We adviseren u een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeraar.
  • Ik heb al een boeking gedaan, kan ik nog bedlinnen, hout, etc bij bestellen? Natuurlijk kan dat, u kunt dat telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven.
  • Ik wil een wijziging doorgeven, bijvoorbeeld adres, aantal personen, etc, hoe doe ik dat? Wijzigingen kunt u telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven.
  • We zijn met een groep en willen graag een maaltijd laten verzorgen op locatie, hebben jullie ook cateringmogelijkheden? We verzorgen zelf geen catering, maar kunnen u wel een aantal goede cateraars of thuiskoks aanbevelen! Bel of mail gerust voor meer informatie.
  • Hebben jullie leuke tips voor activiteiten in de omgeving? Per locatie kunt u meer informatie vinden over de streek, de ligging van de accommodatie en leuke & handige tips.
  • Hebben jullie folders? Nee. We proberen zo min mogelijk drukwerk te gebruiken. Onze website vermeldt alles wat u zou willen en moeten weten over de accommodaties. Hij is heel gebruiksvriendelijk en mocht u dat willen, dan kunt u informatie van de website uitprinten, via de 'printknop' rechtsboven op de pagina.

Staat uw vraag er niet bij? U kunt uw vraag stellen per e-mail of telefonisch: +31(0)6-12054464